X

حسابدار

آقای رضا حاتمی

 

شرح وظایف مدیر مالی   

تقسیم کار بین پرسنل بخش مالی و حسابداری و درآمد و صندوق بیمارستان   

کنترل دفاتر حسابداری مانند    دفاتر معین ، دفاتر درآمد ، دفاتر رسیدگی و اسناد ، دفاتر خرید کالا و دفاتر بودجه و اعتبارات

تشخیص و طبقه بندی اعتبارات ، نظارت در ثبت و نگهداری اعتبارات برابر موازین و مقررات مالی و اعتبارات مصوبه ، مقایسه های ارسالی و اعتبارات حواله شده از مرکز و تامین اعتبار هزینه های جاری شهرستان  .

امضاء چک ها و انطباق ته چک با موجودی دفاتر بانکی و اسناد مثبته و برگه های محاسباتی  .

بررسی صورتحساب اموال شهرستان و مطابقت آنها با آئین نامه های اموال  .

اهتمام لازم در واریز حسابهای قطعی و تنظیم صحیح حساب به موقع و ارسال یک نسخه از صورت حساب ماهیانه به امور مالی استان  .

کنترل و امضاء لیست و اسناد هزینه ، محاسبه پرداختها و صدور و نگهداری برگه های محاسباتی با رعایت مقررات مالی

نظارت بر کار پرسنل    .

تهیه و تنظیم صورت دیون و تعهدات مربوط به مطالبات کارکنان  .

نظارت بر عملکرد واحد در آمد  .

انجام سایر امور مربوطه طبق دستور مقام مافوق .

اجرای دستورالعملها و قوانین مالی واصله در فعالیتهای جاری بیمارستان

نظارت بر بایگانی اسناد و مدارک مالی و حسابداری

آموزش کارکنان جدیدالورود به قوانین جاری بیمارستان در بخش مالی و بهبود و ارتقاء دانش آنها

شرکت در جلسات استانی و شهرستانی مربوطه

شرکت در کلاسهای آموزشی عمومی و تخصصی بخش مالی